jollerannas

Alla inlägg under januari 2011

Av Joanna - 22 januari 2011 23:26

Hejsan just nu sitter jag med Frida och mumsar gött godis!    

Men vi sitter även o skakar (Ni får ej veta mer  )

Imon ska jag testa på att dansa... Det kanske blir kul vem vet!  


Nu vet jag inte vad jag ska skriva så bye bye!   

Av Joanna - 21 januari 2011 18:05

Just nu sitter jag hos Frida & vi ska snart titta på film :D Men vi har inte bestämt vilken film än /: Sen ska vi käka popcorn & godis, muums :D

Imorn ska jag & min familj till Frida & käka middag. Det ska bli kul :D

frida = http://fridaelisabet.bloggplatsen.se om ni ville veta XD

Aja nu ska vi kolla på film, ha det bra så länge :D


Kramar Joanna

Skrivet av: Frida

 

Av Joanna - 21 januari 2011 16:35

Hejsan, idag så var jag iskolan (har varit sjuk i 4 dagar) det var faktiskt kul!!   


Sen när jag kom hem så hade jag jätte tråkigt! (Baiisigt!!!)  

Men som tur så åkte jag till Frida o hade roligt!!   


Bye ska gå nu!! (sorry om jag inte skrev så mycke!!  )


  

Av Joanna - 16 januari 2011 18:44

Hejsan idag har jag bara varit hemma och haft tråkigt, men det är bara för att jag är jätte försyld och har lite feber    Så kanske inte kommer till skolan imon!

Hoppas alla ni mår bra!   


Nån som vill ses när jag har blivit frisk? Isåfall kommentera! :)


Bye  

Av Joanna - 4 januari 2011 21:05

Hejsan hoppsan!  


Idag har jag varit med min kompis Sanrda o hennes syter Emma!!   

(dom e grymt snälla!!!!!!!)


Sen imon blir det att åka till Mydog hundutställningen och sätta upp sakerna i montern ( Stavning?)

Och den på torsdag blir det Mydog hund utställning!! Då får mann se Frorense o Rune!!  


Men bye bye nu ska jag gå in på facebook! :D

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards