jollerannas

Alla inlägg under juli 2011

Av Joanna - 13 juli 2011 12:49

Som ni ser har jag en ny header, där det står : fantasi är det vi vill ha men verklighet är vad vi får! Hehe jag härmade en annan blogg lite med det, men jag tyckte det lät coolt o bra! Så mobba mig nt för att det står så!!



 

Av Joanna - 13 juli 2011 12:36

Hejsan, idag fyller jag 13år :D På morgonen kom mamma in och sjöng för mig( min bror o pappa jobbade så dom kunde inte sjunga :S) o gav mig frukost på sängen :) Sen så har jag bara slappat och fått presenter. Farmor o nån mer kommer kanske hit sen och käkar lite tårta, men det är inte så många som kommer för alla är inte hemma! Det är ju ändå sommar! Mormor och morfar var här igår och åt middag och då fyrade vi mig lite ;) Imon ska jag till tandläkaren klockan 11.30 sen klockan 3 så kommer mina kompisar från Strömstad o stannar här tills på söndag. O imon ska vi fyra mig lite med dom :)


Presenter jag har fått: Pengar, trisslotter som jag vann lite pengar på och en cykel :D



(Dagens outfit) Blus från HM och jeanstight(stavning) från cubus :)

 

Av Joanna - 2 juli 2011 23:15

Hejsan ;D Idag vaknade jag vid 10 då mamma väkte mig :) När jag var klar stack jag och Sandra till torget och gick runt lite. Sedan när vi var på väg hem träffade vi en kvinna som frågade om vi pratade engelska och Sandra sa: Yes little. Då började kvinnan skacka om nåt övernattnings ställe där massor av unga var och att det var billigt för dom som reste! Sedan sa hon att busschaffören sa att hon skulle under en tunnel vid nösnäs! Och nösnäs kallade hon för nosnos bara för dom kan ju inte ä och ö. Så vi stog där som frågetecken o bara typ glodde på hon, tills vi fick se en lapp där det stog Nösnäs ;) Kanske inte så kul och veta men det är det roligaste denna dagenXD Sen har vi typ bara suttit o kollat på tv :)



Och nästa vecka kommer jag nog inte blogga nånting för då ska min familj och Fridas familj ut med husvagnana ;D


Bye BYe  








   Gammal bild på mig och Sandra!

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards