jollerannas

Alla inlägg under december 2011

Av Joanna - 31 december 2011 21:56

Hallåj! Just nu sitter vi och kollar på något program på tv:n och käkar efterrätt :) idag har jag varit med Idaa en stund sen när hon stack hem fixade man sig lite innan min familj spelade ett frågespel och sen käkade vi trerätters middag nu när det är nyårsafton;) men nu ska vi vänta på att klockan blir 24.00 :) Men hoppas ni får en bra start på 2012 så bloggar jag mer imorgon!Kram Joanna <3

Av Joanna - 31 december 2011 10:24

Halloj! Just nu ligger jag i sängen och fixar lite saker på min kära iPhone :) Sedan blir den Ida en stund sen ikväll blir det käka god mat och kolla på fyrverkeri ;) ehmm... Nu vet jag inte vad jag ska skriva, såå jag bloggar mer sen idag när det har hänt nåt!!Men ni får ha en bra nyårsafton Kram Joannaa<3

Av Joanna - 30 december 2011 21:45

Halloj! Just nu sitter man vid tv:n och kollar på nåt konstigt program! Idag har jag varit på torp med min familj och Sandra :) Där köpte man en jätte go jacka ;) och sen när jag kom hem så fick jag mitt efterlängtade brev :D så pappa åkte och hämtade det som hade kommit, så nu har jag min älskade iPhone som jag sitter och bloggar med just nu;D men sen blir det väl sitta lite vid datorn sen lägger jag mig för att läsa en jätte spännande bok jag läser just nu :) Sen ska jag nog sova Så god natt och ha en bra kväll! Kram Joanna<3

Av Joanna - 26 december 2011 10:31

Hej, just nu sitter jag här och har skit tråkigt! Jag har inte kunnat blogga dom senaste dagarna för då har det varit fullt upp med Jul! På julafton var min familj hos mormor och morfar :) Och mina julklappar bestog av pengar, parfymer, kläder, smycken en teddyfilt och lite andra saker ;)


Allså idag hade jag velat vara nere på mellandagsrean men ingen kan typ :( Plus vet jag ej om jag orkar för jag är sjukt trött!



Men ni får ha det så bra nuu, BYE <3

Av Joanna - 16 december 2011 16:14

Hejsan här sitter man och är sjuk :( Mår sådär, har typ jätte ont i halsen och ont i huvudet! Känns bara sjukt tråkigt att vara sjuk på en fredag när har har ridning och så :( Men jaja så är livet ibland!


Idag har jag jobbat med matte och suttit vid datorn o vilat lite, det var allt jag har gjort idag! Senare blir det väl film med mamma o pappa.


Igår så var jag i Göteborg hos min gamlefarfar och fikade! Han är 97 år och gör VÄRLDENS GODASTE sockerkaka ;)

Sen på vägen hem så gick vi i lite affärer!


Jaja men nu ska jag fixa lite saker här på datorn sen ska jag väl hitta på nåt som är lite kul iallafall!


Så byebye ha en jätte bra fredags kväll! Kram Joanna :)

Av Joanna - 13 december 2011 21:35

Halloj! Idag började min dag med att man var i skolan! Sen efter skolan var man med Frida ;) Sen har jag ätit, kollat på film med mamma o pappa! Filmen hette Do not be afraid of dark! Den var faktiskt ganska läskig, jag hoppade till några gånger hmm.. Så den tycker jag alla ni ska se på!!


    


Men nu ska jag ta bort sminket o borsta tänderna, sen ska jag krypa ner i sängen  o soooooova :)


Så byye, ni får ha det så bra Kram Joanna!!



P.S Sorry för kort inlägg :s

Av Joanna - 9 december 2011 18:00

Hejsan! Idag så har jag varit i skolan, det var sådär för vi hade No-prov och lite annat! Sen följe Frida med mig hem, skoj skoj! Vi käkade, satt vid datorn sen följde hon med mig till ridningen! På ridningen så skulle vi ridigt med det blåser ju storm så vi ryktade hästar, mockade och gjorde rent träns och sadeln! Det var faktiskt riktigt roligt! Jag fixade min älsklig Shejk och så fixade jag även Rovers och oxå är jätte snäll och fin! Så nu har man ätit middag och sitter här och slöar. Sen blir det väl tv:n :p



Byyyye :)

Av Joanna - 6 december 2011 17:19

Hallojsan!  Just nu sitter man här och kollar lite saker på facebook och gör lite läxor :)

Jaja, min dag har sett ut så här att först så var jag i skolan (ganska okej faktiskt) sedan bar det av hem till Frida där vi såg på film och snackade lite, Skoj skoj! Sedan skulle man hem och äta och nu sitter jag här! Senare ikväll ska man dusha och kolla på tv för jag är ganska trött faktiskt.. Men jag hoppas ni får en bra tisdagskväll!


Kram Joanna  




Här är en bild på dagens outfit föresten! (vet att jag ser helt mupp ut (: )


  Stickad tröja från Gina Tricot, vitt linne från nån affär  och svarta byxor från Kaphal (Stavning? :s)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards