jollerannas

Alla inlägg under oktober 2013

Av Joanna - 10 oktober 2013 21:55

Hej! Hoppas alla mår bra där ute!


Idag var jag först iskolan! Vi hade elevens val hela dagen! Helt okej faktiskt :)

Sen stack jag, Anna och Frida hem till Frida! Där käkade vi, prata och sen gick vi ut och fota lite! Fattar inte att jag har kunnat vara utan dem så länge! Mys dag var det!


Sen stack jag hem åt, kollade på tv och nu sitter jag vid datorn! Men nu ska jag gå och fixa lite saker innan jag går och lägger mig!


Kram <3



Lite bilder från förut! Jätte seriösa xd

   

   

 

 

Av Joanna - 4 oktober 2013 15:53

Hej! Just nu sitter jag och lyssnar på Macklemore och Ryan Lewis! Är så jäkla ledsen att jag inte har biljetter till deras konsert i Stockholm ikväll...



Idag var det sista praodagen! Skönt på ett sätt men så sorgligt på ett annat! Kommer sakna alla barn!

Jaja nästa vecka blir det vanlig skola..


Imorgon ska min familj och jag på en fest för våran kompis!



Hoppas alla får en bra helg! Ska försöka blogga om jag hinner! Kram <3



Bästa Macklemore!

 

Av Joanna - 3 oktober 2013 20:52

Hej! Just nu sitter jag och äter choklad och dricker cola!


Denna veckan har vi praoat och jag & Ida är på våran gamla skola i 4an! Skit mysigt och väldigt roligt!

Så idag var jag först och praoa och sen var jag med Ida, vi har haft det jätte bra! Först åt vi lite, träffade Anna en stund och sen åkte vi och köpte massor av gott! Sen åkte vi hem till mig och hade det mysigt! Skrattade ass mycket! Roligaste på länge! 


Imorgon ska vi praoa igen sen får jag se vad jag hittar på efter! Hoppas att alla har det bra!

Kram <3




Gårdagens outfit med nya favvotröjan! Min stil <3

Förlåt för stökigt rum..

 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards