jollerannas

Alla inlägg under mars 2012

Av Joanna - 31 mars 2012 19:26

Hallu! Just nu sitter jag och lyssnar på musik!


Idag var jag med Sandra, vi var på Ademarks, snackade osv :)

Sen stack jag hem och åt och nu sitter jag här!


Igår var jag först i skolan sen stack jag till ridningen och nästan direkt efter det stack jag till Frida för hon hade tjej kväll. Skit mysigt var det :)



Imorgon blir det oxå en chill dag ska typ bara vara hemma!



Kom ihåg att släcka alla ljus sen, earth hour du vet :)


Jaja ska gå och städa marsvinens bur nu!



Kram <3





Ååååå vill haaaa!

 

Av Joanna - 23 mars 2012 19:15

Hejsan! Jag vet att jag inte har bloggat enna veckan typ, men det är för jag har vart med kompisar, vart iskolan och ridit två gånger!


Idag var jag först i skolan sen stack jag hem o käkade och bytte kläder sen stack jag och red.

Fick rida Fantasie, skit kul var det ;)


 Ida kom precis och snart kommer Frida , då ska vi typ se på film eller nåt!


har inget mer att säga!



Bye <3

Av Joanna - 21 mars 2012 07:39

hejsan snart drar jag till skolan! Idag har vi INGA vanliga lektioner för vi ska spela in våran film :)

Jag ganska gött ändå, bara att det kanske blir lite stressigt för man  ska ha filmat klart i slutet av dagen!


Sen efter skolan drar jag till stallet och rider ;)


Men nu hinner jag inte skriva mer!



Kram <3

Av Joanna - 19 mars 2012 07:36

Hejsan! Just nu äter jag, sen drar jag till skolan! I slutet av dagen ska vi ha matte prov :o Jaja vi slutar vid 20 i 3,

då vet jag inte vad jag ska göra! Får se sen!


Igår var vi och kollade på valparna, såååååååååååååååå sööta!!!!!! Och om ca 4 veckor kommer en sådan liten gulliplutt hem till oss ;D Lägger kanske ut bilder senare idag ;)



Jaja nu måste jag dra.




Kram <3

Av Joanna - 17 mars 2012 10:33

Halloj! Just nu sitter jag och hostar.. Är nämligen sjuk :( Hoppas alla ni där ute mår bra!

Igår var jag oxå sjuk så jag stannade hemma från skolan och skippade ridningen :(


Senare idag blir det kolla på film tror jag :)


Allså jag har inte så mycket att säga!


Kram <3





Här är lite bilder!


Youtube och fb naglar, kanske inte dom bästa men jag är inte direkt ett proffs på naglar.

      

Av Joanna - 14 mars 2012 21:14

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på lite videosar! Förut idag var jag först i skolan efter stack jag hem till Frida och hade jätte kul! Sen på kvällen träffa vi typ Ida i en halvtimme :)


Imorgon har vi studiedag då ska jag först och träna med Ida, efter det blir det varamed Ida o Frida ;)


Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga så



Bye <3

Av Joanna - 12 mars 2012 20:54

Hejsan! Först idag var jag iskolan. Efter så drog jag och Ida ner till torget, tog en fika, kollade i affärer och satt på byggan :) Känns verkligen som det har blivit vår nu när man kan sitta och sola där nere, sjukt gött är det! ;)

Jaja sen när vi kom hem kollade vi på en film som var okej, handlade typ om indianer och spöken. Sen åt vi, gjorde fruktsallad och sedan kollade vi på en till film! Det var den "nya" filmen med Taylor Lautner, den var faktiskt ganska bra :)


När den var klar stack Ida hem och nu har jag fixat mig inför natten så ska se på ett pogram till sedan blir det sova!


Nu ska jag inte blogga mer för idag!


Kram <3

Av Joanna - 12 mars 2012 07:39

Som ni hör på namnet blir det ett snabbt inlägg för jag måste fixa mig lite innan jag drar till skolan!

Igår bloggade jag inte för jag tog ledigt från det ;) Men igår var jag iallafall med Ida och vi var ute typ hela dagen och spela baseball, krocket osv :)


Idag ska jag då till skolan sen blir det ner till torget med Ida :)

Bloggar mer sen idag!



Ooo lite om melodifestivalen! Jag tyckte det var bra att Loreen vann för hon hade en sjukt bra låt!

men ändå hade jag velat att Danny vann :/

Men en sak jag inte fattar är alla artiklar om att Danny sprang iväg direkt efter.. Det kansk var för han hade en 7 kilos dräkt (fick höra att den vägde så myket av en kompis) Det behöver ju inte vara för han är en dålig förlorare !?!? han kom ju lixom tillbaka i andra kläder!



Jjaja nog pratat om det! Nu måste jag dra!


Kram <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards