jollerannas

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Joanna - 10 mars 2012 19:16

Snart blir det att se på melodifestivalen ;) Vem tror ni ska vinna? Jag vill att Danny eller Loreen ska vinna iallafall :)

Ehm.. Idag har jag inte gjort så mycket har typ kollat på film, suttit vid datorn, vart ute med hundarna osv!


Men nu har jag inte så mycket mer att skriva!

Ska kolla Facebook lite innan det blir att kolla på tv :)



Kram <3

Av Joanna - 10 mars 2012 11:30

Hej, jag vet att jag inte blogga nån mer gång igår! Det var för jag låg i min säng o halvsov, kolla på tv hela dagen, för jag hade huvudvärk, mådde illa och ont i nacken :( Sen på kvällen låg jag i soffan och kollade på tv efter ett långt varmt bad. Kl 9 gick jag faktiskt och la mig för jag var trött av huvudvärken...


Nu idag vaknade jag vid 11! då gick jag upp på toa sen gick jag och satte mig vid datorn. Och där sitter jag just nu!

Sen idag vet jag inte vad som händer blir väl att ta det lungt för har blivit lite försyld :(



Jaja jag har faktiskt tänkt att ha en &darr;&darr;&darr;

Så fråga allt ni vill ha reda på om mig, så ska jag försöka svara :)


Jag vet inte hur jag ska svara på dom än men vi får se! (allså videoinlägg eller text)



Det var allt jag ville säga för stunden, ska försöka blogga mer sen idag!



Kram <3




Här får ni en bild på mig som liten ;)


På bilden ser ni mig och Victoria kan gissa att vi är ca 7 år! Och det är hallowen som ni kanske ser :)

 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards