jollerannas

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Joanna - 4 mars 2012 17:19

Hej! Just nu sitter jag här vid datorn! Förut idag kollade jag på black sheep, förlåt till er som gillar den men jag tyckte inte den var bra! Jaja det är typ allt jag har gjort idag förutom att sova!



Nu ska jag berätta lite om igår! Allså det var en ass härlig kväll!! Sjukt kul att träffa allt folk :) Mina kusiner var där oxå och dom har jag inte träffat på asssss länge så det var också väldigt roligt! Jag fick även veta en väldigt rolig sak som troligen kommer hända näst nästa helg! Just nu är det typ den ända saker som jag tänker på!

Också var det sjukt kul att få se valparna! Dom var jätte söta!



Men nu ska jag kolla lite andra bloggar sen ska jag troligen baka muffins ;)


Kram <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards