jollerannas

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Joanna - 5 mars 2012 20:18

Hejsan! Nu har man städat marsvinens bur och bakat kladdkaka :) Och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik!

Och självklart mumsar på lite kladdkaka ;) Sen klockan blir det att kolla på tv :)


Imorgon blir det ingen vanlig dag i skolan utan då ska vissa bowla t.ex, jag och alex sen ska vi två dansa streetdance! :)

Man fick välja mellan ganska mycket tex att åka till sunne, badresa eller stanna i skolan och göra saker :)


Men nu ska jag gå och ta bort sminket och sen sätta mig vid tv:n!




 


Haha här får ni en ganska oseriös bild på mig just nu ;) Hahaha



Kram iallaafall <3

Av Joanna - 5 mars 2012 15:28

Hejsan! Just nu sitter jag och Ida o äter :) Förut var jag iskolan och det var helt okej men inte direkt världs roligt!


Så nu ska vara med Ida tills hon ska på träning, o då ska jag typ kolla på film eller nåt!




Bloggar mer sen


Kram <3

Av Joanna - 5 mars 2012 07:30

Har precis ätit, sminkat och klätt på mig!


Så snart drar jag till skolan! Har ingen lust med det men men..




Bloggar mer sen :)



Kram <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards