jollerannas

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Joanna - 7 mars 2012 19:19

Nu har jag ridit. Skit roligt var det, fick rida Max och vill gallopera,trava, red över bommar osv :D


När jag kom hem åt jag, duschade och nu ska vi se film :)


ehm.. Efter filmen blir det sova för jag är jätte trött! Kanske t.o.m somnar i soffan ;)


Jaja bloggar imorgon innan jag drar till skolan :)


Ooo jag vet att jag är väldigt dålig på att lägga upp bilder men snart ska det bli ändring på det!



Kram <3






mina små söta marsvin :D

 

Av Joanna - 7 mars 2012 15:05

Hejsan! Just nu gör jag mig iordning till ridningen sen! Förut idag var jag i skolan och det var okej :)


Efter ridningen blir den att äta, duscha o plugga!


Har inte så mycket mer att säga!


Kram <3

Av Joanna - 7 mars 2012 07:28

Hejsan! Jag vet att jag inte blogga igår kväll men det var för att jag såg på en film och sedan gick jag och la mig!


Filmen hette War horse, en jätte bra film! Fast den var väldigt sorlig ibland :(

Men jag tycker dom flesta ska kolla på den, man behöver inte gilla hästar för att den ska vara bra!

Jag gillar ju hästar men alla gör ju inte det :)


 






Jaja nu drar jag snart till skolan och sedan kanske jag ska rida för se sen!


Jag bloggar mer sen idag!




Kram <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards