jollerannas

Alla inlägg under juni 2011

Av Joanna - 21 juni 2011 20:36

Hejsan ;D


Idag har jag varit med Frida :D Och först idag så cyklade jag och Frida till Ica och köpte lite saker till bak. Sen när vi hade kommit hem till Frida igen så bakade vi Cupecakes, som blev väldigt goda men kanske inte lika fina  ;S <3 Sen efter det åt vi lite sen stack vi till mig och kollade på film. Det blev Wallander Indrivaren som är väldigt bra!! :D Sen efter det fixade vi snygg frisyrer på varrandra!


Och nu sitter jag här och har tråkigt!!  Byee Byee   

Av Joanna - 20 juni 2011 21:52

Shooo :D


Först idag så var jag, mamma, pappa och handlade! Sen efter ett tag så stack vi till våran kompis Onnie och hjälpte hon med att hämta hundkött (Hon har hund-penisionat) <---- Stavning?? XD Jaja sen när vi kom hem chillade jag tills vi fick gäster! Det var Frida och hennes familj o deras kompis Tor plus våran kompis Hilldegunn som kom! Det var väldigt kul :) Ja sen har jag inte gjort så mycket mer!!

Jag ska sitta här en stund till sen ska jag lägga mig och läsa.. Men jag tror jag kommer somna direkt för jag är faktiskt jätte trött!!   or   


Byye Byye   





Här är en bild :P :)


    

Av Joanna - 19 juni 2011 18:48

Hejsan, nu är jag nästan 100% säker på att ta bort min blogg!

Jag känner inte att det är roligt. Men nu ska jag göra ett litet inlägg om min dag igår och idag :)


Först igår var jag med Ida och det var jätte kul :) Vi bestämde vi oss för att sova över i min husvagn. På kvällen kollade vi på änglagård 3, som var väldigt bra! Sen ungefär vid 12 släckte vi för att sova!



Idag då: Jag o Ida vaknade vid ungefär halv 10, då gick vi upp och fixade frukost sen satt vi och prata m.m Sen efter ett tag gick Ida hem för hon skulle spela match och efter det har jag suttit vid datorn m.m :)


Imon vet jag ej vad jag ska göra förutom på kvällen då vet jag att vi ska få gäster :D


Jaja nu ska jag göra nåt annat så byebye   

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards