jollerannas

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Joanna - 4 januari 2012 20:06

Hejsan! Just nu sitter man här vid datorn och chattar med Frida och checkar lite saker på Fejan ;) Efter att precis ha kommit hem från mormor och morfar och käkat middag :)

Sedan blir det slappa framför tv:n med mamma, pappa och se på en skräckfilm!


AAllså nu dom senaste dagarna har jag inte gjort nåt typ för jag är sjuk så det är därför det blir jätte korta inlägg men det får ni nöja er med ;)


Men jag kan säga på vilket sätt jag är sjuk om ni undrar ;D Ehmm... Jag hostar as mycket, tätt i näsan och har haft feber, men nu har jag tatt hostmedicin, nässprej och panodil mot febern så just nu mår jag bra bara att det kittlar as mycket i halsen :(


Men nu ska jag gå och se film, ha det så bra Kram Joanna <3


P.S jag kanske byter header snart, det är ju inte riktigt jul nu men då blir det en "för stunden" header tills jag har fixat en riktig ;)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards