jollerannas

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Joanna - 3 november 2012 10:03

Hej! Förlåt att jag inte bloggat på de senaste dagarna men jag har bara vart hemma, haft ont ihuvudet, vart skit trött eftersom jag bara sov 4 timmar 2 nätter osv! 


Eftersom jag inte kan skriva vad jag gjort dessa dagarna för jag inte gjort något så hade jag tänkt skriva något annat!

O jag såg att mina kompisar och andra folk har gjort hiss och diss så då kan jag ju också göra det så blir det lite roligare :)



HISS

 

Får bli PEWDIEPIE som är världens roligaste! Det är en kille från Sverige som sitter och testar spel och då får man se både spelet och han! Han spelar både läskiga spel och roliga/konstiga spel! Jag försöker kolla på hans videosar så fort jag får tid och när man är ledsen kan man alltid kolla på han eftersom man börjar ALLTID skratta ;)


ÄLSKAR DET!!



Om ni kollar mycket på videosarna så fattar ni bilderna ;)

   




DISS

 


Får bli dessa skorna!!! Tror de är ett konstprojekt men ändå!?

 

Tänk att gå runt i sånna skor? hade ni velat det?? inte jag iallafall!!

Plus att det ser ju hemskt ut när man går i de eftersom "klacken" är där fram! Man ser ut som en zombie typ..

Jag såg en video när en gick runt i de men tyvärr hittar jag inte den :(

Om ni googlar runt hittar ni den säkert men tyvärr hittade jag inte den..




ikväll blir det att vara med Frida, Anna, Ida och Alex o vi ska typ käka pizza, kolla på film tror jag och gotta oss med massor av godsaker ;)


Bloggar mer sen, annars bloggar jag imorgon! KRAM <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards