jollerannas

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Joanna - 8 november 2012 21:32

Nu hade jag tänkt att lägga upp en bild på det jag beställde från hm!
Och det var en jätte fin bikini som jag blev jätte nöjd med! :)

Men nu ska jag sova! Kram <3
Bloggar mer imorgon!

Av Joanna - 8 november 2012 16:51

Hej! Förlåååååt för jag har varit dålig på att uppdatera men jag har verkligen inte orkat blogga!

Igår var jag i skolan och sen stack jag och red! Jag fick Max och vi körade bommar, gallop, små hjälper osv! Gick jätte bra! Älskar Max också han är världens gosigaste häst ;)


Idag var jag i skolan sen när jag kom hem åt jag, satt och kollade lite bloggar och nu sitter jag och pluggar matte eftersom vi har prov imorgon.. Fett trååkigt men måste man så måste man!

Sen blir det att äta middag och kolla på tv :)



men nu ska jag fortsätta plugga så bloggar jag mer sen! Hade tänkt lägga upp bilder på vad jag beställt från Hm och fått nu! Kram <3



Bild från Elevens val idag iskolan ;)

 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards